Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tomaszido33 | użytkownik

imię i nazwisko adresNorthampton/Świdnica zarejestrowany23.04.2009 @18:56:10 ostatnio na stronie26.02.2016 @23:13:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty59 komentarze242 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~EDWARDSDOTTIR    06.01.2013 @19:28:42
dzieki.to kolor wody-siarkowa,no i dl czas naswietlania,w sloncu jest pieknie niebieska .pozdrawiam
~chmureczka6    24.10.2012 @12:59:38
Hej!
Dzięki za komentarze.
Jak najbardziej, Ałtaj to była wyprawa z IGiRR pod kierunkiem Jarego
_______
chmurki, chmuraski, chmureczki Zapraszam...
~forrest777    30.08.2012 @16:24:37
Dziękuję
efekt to żadna tajemnica, poprostu ruch aparatu podczas ekspozycji :D
np.: http://www.cezariusz.com/
[pozdrawiam]
~xMateo    26.08.2012 @21:33:54
podziękował
_______
twój komentarz i ocena mojego diga... mnie nie obrazi jaka by nie była ...
~mati0703    26.08.2012 @21:32:57
dziękuję
~Raflo    13.06.2012 @13:50:33
thx, bo to jest wulkan a w sumie to cztery wulkany w kadrze
~tomaszido33    14.05.2012 @19:26:39
o cenna rada tego nie używam może to mi pomoże zaraz pokombinuje. Dzieki
~Nomi    14.05.2012 @16:38:44
Dla mnie są OK. A używasz dodatkowo balansu kolorów ? Ewentualnie wejdź w regulacje poziomów na poszczególnych kanałach - powinno coś pomóc.
~tomaszido33    14.05.2012 @12:25:42
witam dzięuje za radę, generalnie używam IR 720nm, pózniej RAW obrabiam w Bibble shop pro a następnie mieszanie kanałów w Gimpie. fotki troszkę wychodzą za "niebieskie" własnie nie wiem dlaczego, cos nie tak w kanałach "mieszam" Zainspirowało mnie focenie w IR efekcik jest super.
~Nomi    14.05.2012 @00:13:07
Sorry. Widzę, że radzisz sobie świetnie również w IR.
~Nomi    14.05.2012 @00:10:49
Dzięki . Nie. Trzeba jeszcze użyć "mieszanie kanałów". W sieci jest sporo o obróbce zdjęć w podczerwieni. Ale w razie czego służę pomocą.
~xvi    07.05.2012 @02:31:05
Dzięki za komentarz, gratuluje bardzo klimatycznej galerii
~monika82    04.02.2011 @14:39:03
tak tak, kupilam nd4 i nd8 i mam zamiar zalozyc dwa naraz. Dzieki za rady, a co do morza to jest go za duzo, ha ha
~dylaskowa    01.11.2010 @20:06:05
Co do porad (w sprawie promieni), to trzeba jak zawsze trafic na wlasciwy moment w wlasciwym miejscu Ja czekelam na to ponad rok. Ot tyle. I oczywicie czekam dalej Pozdroweczko
~TaZagadka    14.08.2009 @11:17:09
To prawda. W końcu plany miast były podobne. Układ ulic, barwy, choć Algieria jest różowa, a Tunezja niebiesko-biała. Jeśli spojrzeć na to historycznie to i tysiąc pięćset lat temu one już tam były, na tych samych fundamentach. Maroko też jest niezwykłe.
~TaZagadka    14.08.2009 @11:11:15
To medyna w El Mahdii w Tunezji. Dziękuję za odwiedziny.
~cruiser21    01.06.2009 @16:25:48
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~Amorti    28.05.2009 @18:50:53
dzięki
~kotus21    15.05.2009 @19:47:53
pieknie dziekuje , milego wieczorku
~dyzio918    09.05.2009 @00:31:45
Maroko - czekam na fotki z wyprawy ) Pozdrowienia!
~andrew1958    01.05.2009 @10:28:45
Irlandia a dokladniej okolice Killarney.
Dzięki...
Pozdrawiam
_______
Jędrek
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt